Ole itsestäsi Vahvempi Versio

"Terveysliikkujan ohjauksesta aina urheilijan valmennukseen"

Vahvempi Versio™ tarjoaa sinulle fysiikkavalmennusta, mikä sisältää henkilökohtaisesti suunnitellut treeniohjelmat, joiden tavoitteena on vahvistaa sinua kokonaisvaltaisesti, pyrkien samalla parantamaan hapenottokykyä ja kehittämään liikkuvuutta. Voit olla elämäntapamuutoksen tehnyt sohvaperuna tai  marginaalisia kehitysaskeleita tavoitteleva urheilija. Lupaan auttaa sinua, jotta voisit olla Vahvempi Versio itsestäsi!  


Valmennus

Terveys rakentuu monista asioista, fyysisen aktiivisuuden ollessa kuitenkin sen kivijalka.

Voimaharjoittelun hyödyt ovat osoittautuneet tärkeimmiksi liikunnan kautta saaduista terveysvaikutuksista.

Monipuolinen voimaharjoittelu mahdollistaa lihasmassan kasvattamisen ja liikkuvuuden sekä koordinaation kehittymisen.

Vahvempi Versio™ tarjoaa sinulle näyttöön perustuvan, ammattimaisen ja henkilökohtaisen valmennuksen.

Harjoittelukausi alkaa usein ns. rakenteellisella jaksolla, jossa tavoitteena kehittää liikerataa, minimoida lihasepätasapainoa ja optimoida moninivelliikkeissä esim. kyykyissä vaadittavaa liikemallia.


Yksilövalmennus

Kuntosaliharjoittelusta kiinnostuneille ja kokeneille harrastajille. Vahvistut turvallisesti ja kokonaisvaltaisesti näyttöön perustuvalla voimavalmennuksella.

Duo- ja pienryhmä

Pienryhmä valmennus mahdollistaa korkealaatuisen valmennuksen sinulle, joka haluat treenata ystäväsi kanssa. Yhteinen tavoite tukee kehittymään tehokkaammin.

Liikehallinta ja liikkuvuus

PeoMethod valmentajana minulla on mahdollisuus kartoittaa liikkuvuus ja liikehallinta-patteriston avulla kehityskohteesi, jotta voimaharjoitelusi olisi optimaalisempi.

Voima- ja painonnosto

Voimanosto- ja painonnosto tarjoaa Sinulle voima-, nopeus- ja tasapaino-harjoittelua. Liikkeet kehittävät  tehokkaasti lihasten kasvua, liikkuvuutta ja koordinaatiota. 


Vahvempi Versio™

Näyttöön perustuva 

Trainer4You voimavalmentajana minulla on monipuolinen tietopohja voimavalmennuksesta. Toimintaterapeuttina tiedostan arjen hallinnan, perhe-elämän ja työkiireiden haasteet. Tavoitteeni on löytää sinulle optimaaliset voimaa ja liikkuvuutta kehittävät kuntosaliharjoitukset ja tavoitteisiisi tähtäävät harjoitusohjelmat. 

ProMethod valmentajana kartoitan kehosi liikkuvuuden ja liikehallinnan monipuolisen testipatteriston avulla. ProMethod konsepti on suomalaisten fysioterapeuttien ft. Anne Puranen ja ft. Viivi Kettukangas-Immonen kehittämä liikkuvuus- ja liikehallintaa testaava 18 testin testipatteristo.

ProMethod valmentajana pystyn auttamaan sinua
🔸 Kartoittamaan kehon puolierot
🔸Parantamaan lihastasapainoa
🔸 Ehkäisemään vammoja
🔸 Liikkuvuus- ja liikehallinta harjoitusten avulla saavuttamaan paremman suorituskyvyn

Ammattimainen valmennus

Rebel Lifters urheiluvalmentaja taso 3. koulutus ja vuosien kokemus voimavalmennuksesta takaavat sinulle korkeatasoiset harjoitusohjelmat. Marin Metodin, avulla valmennan sinua tehokkaasti ja monipuolisesti kohti tavoitteitasi. Aloitan jokaisen asiakkaan kanssa perusasiosta, mikä luo turvallisen pohjan kehittyä. Sinä määrittelet tavoitteet ja minä rakennan sinulle sopivan reitin maaliin.

FasciaMethod on suomalaisten fysioterapeuttien kehittämä harjoittelumuoto, joka sisältää liikkuvuusharjoittelua, dynaamisia täsmävenytyksiä, liikkeenhallintaharjoitteita, faskiahierontaa pallolla ja rentoutusta. FasciaMethod konsepti on suomalaisten fysioterapeuttien ft. Anne Puranen ja ft. Viivi Kettukangas-Immonen kehittämä.

FasciaMethdo valmentajana pystyn auttamaan sinua
🔸 Parantamaan liikkuvuutta
🔸Kehittämään liikehallintaa

PowerMethod on toiminnallisen voimaharjoittelun konsepti, joka on suomalaisten fysioterapeuttien kehittämä. PowerMethod sopii yksilöille pienryhmille tai ryhmäliikuntaan. PowerMethod -konseptissa kehitetään monipuolisesti voimaa tuki- ja liikuntaelimistön hyvinvointi edellä. Jokaiseen harjoitukseen yhdistetään liikkuvuus- ja liikehallintaharjoitteita FasciaMethodista, joiden tehtävänä on optimoida voimaharjoittelu.

PowerMethod valmentajana pystyn auttaamaan sinua                🔸Optimoimaan suorituskyvyn voimaharjoittelussa                        🔸Treenaamaan tehokkaasti ilman kipuja ja loukkaantumisia